حقوق قانونی وب سایت

حقوق قانونی وب سایت :

۱- این وب سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

۲- کپی مطلب از این وب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

۳- مطالب وب سایت انجمن مددکاری امام زمان (عج) بیشتر به منظور اطلاع رسانی به اشخاص حقیقی و حقوقی است که مایل به آشنایی ، جهت همکاری ، کمک رسانی ، عضویت و یا کسب اطلاعات تخصصی در حوزه‌های مالی ، حمایتی و درمانی انجمن و جهت کمک به ایتام نیازمند می‌باشد. ضمن اینکه اعلام موجودیت به خانواده های ایتام نیازمند نیز ملحوظ نظر می باشد .

۴- حقوق لوگو ، تصاویر (اعم از عکس یا ویدئو) و طراحی‌های این وب سایت منحصراً متعلق به انجمن مددکاری امام زمان (عج) بوده ، اقتباس و کپی از آنها به هر دلیلی حتی با قصد کمک به انجمن ممنوع می باشد.

۵- وظیفه کنترل نظرات بر عهده صاحب اکانت می باشد.

۶- نظرات و پیشنهادات هر شخصی در سایت با هر زبان ، نژاد و محل سکونتی در سایت پس از تایید مدیر سایت قابل انتشار می باشد.

۷- موارد مربوط به اشتراک ، قلک و پرداخت کمک آنلاین توسط مدیر سایت ، تماما تحویل مسئول واحد حسابداری میگردد و پس از طی مراحل اداری و بررسی های لازم و مبالغ دریافتی صرف خانواده های ایتام نیازمند می شود.

۸- انجمن مددکاری امام زمان (عج) با این باور که تمامی افراد قصد خیر و کمک به ایتام تحت پوشش را دارند از همه شما عزیزان تقاضا می‌کند در صورتیکه قصد استفاده از نام و لینک انجمن مددکاری امام زمان (عج) و یا تبلیغ برای انجمن در سایت خود را دارید ، این کار را با اطلاع و کسب موافقت خیریه انجام دهید. هر گونه استفاده از نام ، لوگو و لینک بدون کسب موافقت کتبی انجمن غیر قانونی بوده و قابل پیگرد قانونی می‌باشد.

۹- انجمن مددکاری امام زمان (عج) به جز دفاتری که مشخصات آنها در وبسایت قید شده ، شعبه یا دفتر نمایندگی دیگری در ایران یا خارج از ایران ندارد.