حضور وزیر راه و شهرسازی

حضور وزیر راه و شهرسازی جناب آقای مهندس محمد اسلامی در انجمن مددکاری امام زمان (عج)

در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن مددکاری امام زمان (عج) ، در روز( شنبه ۱۸ مرداد )۱۸ ذی‌الحجه مصادف با سالروز با سعادت عید سعید غدیر خم ، مهم‌ترین عید مسلمانان به ویژه شیعیان ، جناب آقای مهندس محمد اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی ضمن حضور در این موسسه خیریه ، دیدار صمیمانه ای با اعضاء هیئت مدیره این انجمن داشتند .

در این نشست اعضاء هیئت مدیره گزارش مختصری از فعالیتها و خدمات ارائه شده به خانواده های یتیم نیازمند و مشکلات پیش روی انجمن در ادامه این مسیر، حضور ایشان ارائه نمودند.

آقای مهندس اسلامی با تقدیر از بزرگان و بنیانگذاران این انجمن همچون آیت ا… شمس آبادی و آیت ا… هاشمی و حاج آقا مهدی مظاهری ، با بیان اینکه مردم اصفهان رتبه اول نیکوکاری در کشور را دارند عنوان کردند: اصفهان یکی از شهرهای قدیمی و کهن با تاریخچه ای روشن و بارز در مقوله مسایل مذهبی و اعتقادی است و از سوی دیگر، بنا به گفته مقام معظم رهبری که تاکید زیادی بر صرفه‌جویی و کمک به نیازمندان داشتند مردم اصفهان مردمانی بسیار سخت‌کوش و پر تلاش در راستای کمک به مددجویان و نیازمندان هستند. همچنین تاکید داشتند موسسات خیریه میبایست با استفاده از روشهای نوین (اپلیکیشن ها ) راههای کمک به نیازمندان را برای خیرین سهل تر کنند .

ایشان با اشاره به وضعیت اقتصادی، معیشتی ومشکل تأمین مسکن نیازمندان تصریح کرد: قشرهای محروم جامعه که زیر پوشش سازمان های حمایتی قرار دارند در طرح اقدام ملی مورد توجه قرار گرفته اند و ۲۰۰ هزار واحد مسکن در قالب این طرح بصورت جداگانه با کمک کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، اوقاف و دیگر سازمان هایی که در امور خیر نقش دارند با محوریت بنیاد مسکن، احداث خواهد شد. 

ایشان ضمن مورد توجه قراردادن ایتام تحت پوشش این انجمن ، در پایان از بخش نمایشگاه جهیزیه (اقلام تحویلی به نوعروسان یتیم) نیز بازدید نمودند.